Agricultorii solicită nu numai performanţe şi eficacitate de la mașinile agricole, dar tot mai multă atenție este acordă calităţii serviciilor întreţinere. Iar pentru compania Lovol, satisfacerea multilaterală a clienților este prioritatea numărul unu. În februarie, a fost organizat un concurs între departamentele service ale dealerilor regionali din întreaga lume „Acordarea serviciilor de întreţinere în străinătate Lovol 2019”.
În ultimii ani, Lovol a promovat și a modernizat conceptul ciclului complet de servicii pentru clienți – de la cercetare, producție și marketing până la întreținere. În plus, Lovol și-a extins rețeaua de service în mai multe țări din Europa, Asia de Sud-Est și Africa. Compania şi-a concentrat eforturile pe îmbunătățirea adaptabilității produsului și a posibilităților de întreținere mai bună.
Scopul organizării evenimentului din februarie este creșterea nivelului calităţii serviciilor acordate clienților Lovol în străinătate: aprofundarea competențelor tehnice ale membrilor serviciului clienţi, studierea amănunțită a principiilor muncii eficiente de întreţinere și dezvoltarea abilității personalului serviciului de a lucra ca o echipă consolidată.
Astăzi, Lovol constituie o echipă internațională ce acordă servicii întreţinere, cu o experiență vastă și abilități în domeniul serviciilor din străinătate, care include serviciul clienți Conagromas. Inginerii și mecanicii dealerului oficial Lovol din Moldova, Conagromas, sunt specialiști cu experiență în domeniu, responsabili pe deplin pentru calitatea efectuării fiecărei reparații. Abilitățile și iscusinţa personalului de întreținere sunt dezvoltate în permanență printr-un sistem de formare continuă, pe care Conagromas l-a constituit de comun acord cu Lovol.