Tractoare Lovol TE Serie (25-40 c.p.)

Particularitatile

Tractor compact și multifuncțional

Compania LOVOL propune spre atenția dvs. tractoarele seriei TE, destinate pentru efectuarea lucrărilor de deservire în livezi, cosirea ierbii, plantarea gazonului, lucrări de cultivare în cadrul gospodăriilor fermiere, lucrărilor de construcție și la curățirea zăpezii.

Tractorul este dotat cu-n motor cu 3 cilindri și are un consum scăzut de motorină.

Aspect exterior simplu și modern al cabinei

Clienții pot alege un tractor Lovol seria TE 254 între varianta fără cabină (ROPS), care oferă o bună economie la preț, comoditate la deservire și o vizibilitate totală sau varianta cu cabină, care oferă confort și protecție față de factorii externi.

Cabina tractoarelor seriei TE vă oferă un spațiu de operare comod și o bună vizibilitate.

Spațiu de operare ergonomic și simplu în exploatare pentru o conducere sigură și comodă

Cabina tractoarelor Lovol TE are geamul frontal mare pentru asigurarea cîmpului larg de vizibilitate și unei zone spațioase.

Acceleratorul de mînă și clapeta de accelarație cu antrenare mecanică sunt amplasate lateral în partea stîngă, respectiv dreaptă față de volan pentru a oferi o bună comoditate la conducere. Respectiv, conducerea comodă a tractorului majorează efectivitatea și siguranța lucrărilor.

Maneta de conectare a transmisiei la toate 4 roți (4X4) se găsește în partea stîngă.

Maneta de schimbare a vitezei la APP se află în partea stîngă de la scaun.

Pe bordul de comandă se vizualizează clar indicatorii de motorină, tahometru, presiunea, ora ș.a. funcții. Astfel operatorul poate înțelege ușor starea tractorului.

Levierul de viteze, maneta ridicătorului din spate și maneta distribuitorului cu 2 secții sunt amplasate în partea dreaptă a scaunului. Aranjarea manetelor este logică, iar înălțimea acestora convine pentru operarea cu dînsele.

Maneta de blocare a diferențialului se află în partea dreaptă.

La modelele cu podeaua dreaptă se poate de dotat opțional cu scaun Grammer, care poate fi reglată atît sus-jos, înainte-înapoi, cît și nivelul de amortizare a acesteia.

Motor cu 3 cilindri cu o productivitate stabilă și calitate sigură

Tractoarele seriei TE sunt dotate standard cu motor Diesel cu 3 cilindri, cu o putere de 20-32 CP, iar motoarele cu 4 cilindri au 35 CP. Aceste motoare asigură un termen îndelungat la tractoare.

Motoarele modificate și îmbunătățite oferă un moment continuu de rotire pentru a atinge mai devreme efectul neobținut. Turația nominală este de 2350 rot/min și toba de eșapament cu izolare fonică asigură nivelul scăzut de zgomot a motorului. Aceasta permite economisirea de cheltuieli și consumului de motorină per oră.

Parametrii motorului standard:

nr. de cilindri – 3; volumul – 1.65 litri; puterea – 18.4 kW; puterea APP – 15.89 kW; turația nominală – 2350; tipul de asirație – fără aspirație.

Sistem de reparație și deservire tehnică ergonomică

Rezerva mare a momentului de rotație

Rezerva momentului de rotație atinge 25%. Posibilitatea de suprasolicitare momentană este într-atît de puternică, încît nu este nevoie de a schimba des vitezele la urcarea în rampă sau coborîrea în pantă sau oricare altă situație cu schimbare de sarcină.

Sistemul de ungere sub presiune

Sistemul de ungere sub presiune poate diminua cheltuielile de timp pentru efectuarea deservirilor. Fiecare piston și bolț este expus sistemului de pulverizare sub presiune pentru a exclude încălzirea motorului.

Echipat cu întrerupător de pornire de siguranță

Numai la apăsarea ambreiajului este posibilă pornirea motorului, aceasta este făcut pentru asigurarea securității la momentul pornirii tractorului.

Economicitate înaltă de motorină

Este utilizată tehnologia de injecție directă în cilindru, cu arderea totală. La consumul specific de motorină motorul produce o putere mare.

Bateria de acumulator nu necesită întreținere și este comodă la utilizare, nu este nevoie de adăugat electrolit.

Motorul este echipat cu bujii de incandescență, putînd astfel să se pornească chiar și la o temperatură de -150.

Demontarea și montarea grilei la radiator este foarte simplă. Curățarea grilei de praf, la fel se face rapid și comod. Toate acestea asigură efectul maximal de răcire a motorului, diminuînd cheltuielile pentru reparația acestuia.

La completarea adăugătoare se propun filtre de aer de tip uscat sau umed. Filtrul de aer de tip uscat se află în interioarul capotei, pentru a nu bloca cîmpul de vizibilitate și este dotat cu-n semnalizator de indicare a nivelului de murdărire a acestuia, pentru a-l schimba la timp.

Mai multe variante de cutii de viteze pentru a satisface necesitățile în orice condiiții de lucru

Cutiile de viteze pot fi 8+2 – în trepte, 8+8 – în trepte, 16+4 – în trepte și 16+8 – în trepte. Opțional se poate de dotat cu cutie de viteze cu sincroni. Dirijarea unei astfel de cutii se fac lin și ușor. Materialul discului de fricțiune a ambreiajului este modernizat, aplicîndu-i-se un strat de metalo-ceramică, ceea ce-i mărește termenul de exploatare a acesteia, micșorînd cheltuielile de schimbare a ei.

Cutia de viteze de tip suveică 8+8 în trepte

Cutia de viteze 8+8 în trepte se dirijează prin 2 leviere de viteze. Pentru modelele cu podeaua dreaptă levierul principal de viteze și cel suplimentar se află în partea dreaptă a operatorului, iar la cele cu podeaua obișnuită (nu plană) – la mijlocul podelei. Prin intermediul levierului principal se primesc 4 trepte de viteze (1, 2, 3, 4)și prin intermediul celui suplimentar se primește adăugător 2 diapazoane de viteză (L – redus sau de coborîre și H – înalt sau de mărire). Levierul de viteze cu revers permite obținerea vitezelor înainte și înapoi

Cutia de viteze 8+2 în trepte

Cutia de viteze 8+2 în trepte este dirijată prin 2 leviere, aflate la mijlocul podelei. Prin intermediul levierului principal se primesc 5 trepte (4 – înainte: 1, 2, 3, 4 și una R – înapoi) și prin intermediul celui suplimentar se primesc 2 diapazoane (L – de coborîre și H – de mărire). Înălțimea și poziționarea levierelor este făcută rațional pentru a nu incomoda operatorul în timpul schimbării vitezelor.

DISTRIBUIREA RAȚIONALĂ A VITEZELOR

Prin alegerea corectă a vitezei de lucru a tractorului primim nu numai o productivitate mai bună, ci și o eficacitate economică. De asemenea, alegerea corectă a vitezei prelungește termenul de exploatare. Atunci cînd tractorul lucrează, el nu trebuie să fie des supra solicitat, de aceea acesta are o rezervă de putere. Viteza de lucru trebuie aleasă astfel ca motorul să lucreze sub o sarcină de 80%. Cînd tractorul lucrează sub o sarcină ușoară și la o viteză mică, se poate de pus la un volum mic clapeta de accelarație la treapta de viteză cea mai înaltă cu scopul de a economisi combustibilul.

Viteza teoretică a tractorului (la o turație de 2350 rot/min) la efectuarea diferitor lucrări agricole este arătată în nivelul de mai jos:

Tipul lucrării agricole Arat Lucrul cu freza Semănat Erbicidare
Viteza de lucru, km/oră 6-9 3-5 5-7.5 2-5

Puntea nouă din față ranforsată a crescut capacitatea portantă cu 20%

Împreună cu cilindrul central, sistemul de direcție a devenit mult mai flexibil. Sistemul de direcție asigură o gardă la sol de pînă la 350 mm.

Sistemul de suspendare din spate și app-ul din spate

Mecanismul de transmisie ST standard cu dinți are 8 transmisii de mers înainte și 2 – de mers înapoi. Astfel de transmisie convine pentru lucrări de transport, adeverindu-se a fi un mecanism: simplu, efectiv și sigur.

Transmisia sincronă cu mecanism suveica are 8 transmisii înainte și 8 – înapoi, cu-n mecanism sincron cu dinți sigur. Astfel de transmisie convine pentru lucrări de încărcare. Levierul de la revers se aflăîn partea stîngă de la volan, ceea ce vă facilitează dirijarea înainte/înapoi mult mai ușor. Mecanismul sincron cu revers permite conectarea rapidă a transmisiilor fără a opri tractorul, economisind astfel timpul.

Mecanismul de transmisie cu reductor are 16 transmisii de mers înainte și 4 – de mers înapoi. Astfel de transmisie convine pentru lucrări speciale care cer o viteză foarte joasă, permițînd deplasarea cu 0,42 km/oră cu momentul de rotație complet.

Economisirea combustibilului la tractoarele TE în timpul efectuării lucrărilor agricole a devenit mult mai simțitoare fiind dotate aceste tractoare cu APP cu 2 viteze

APP-ul cu 2 viteze (540 și 1000 rot/min) permite economisirea motorinei mult mai efectiv în timpul efectuării lucrărilor cu acesta.

Tractoarele seriei TE au un ridicător în spate de categoria 1 (CAT1). Tiranții sunt confecționați din oțel de înaltă calitate cu un tratament termic calitativ, fiind caracterizați de o duritate și rigiditate înaltă.

Capacitatea nominală de ridicare (la distanța de 610 mm de la tiranții inferiori) este de: 5.2 kN (TE204/244), 5.9 kN (TE254/284), 6.3 kN (TE304) și 6.8 kN (TE354).

Poziționarea cuplei de remorcare se reglează în sus și-n jos. Astfel, se poate de ales orice poziție în dependență de înălțimea barei de remorcare a remorcii sau a oricărui alt utilaj remorcat, astfel ca aceasta să nu blocheze ieșirea la APP.

În completarea standard tractoarele seriei TE au o bară de remorcare cu grosimea de 22 mm, iar în completarea opțională – o bară cu grosimea de 24 mm, care este executată dintr-un oțel de calitate înaltă cu utilizarea unei tehnologii stricte de prelucrare termică. Bara de remorcare ranforsată poate să reziste la o forță de tracțiune mare și un moment de rotație înalt în timpul remorcării unui utilaj tractat.

Operații multifuncționale

Sistem hidraulic de dirijare simplu și sigur, ergonomica efectivă și protecția puternică în condițiile grele de exploatare.

Modelele TE sunt dotate cu un sistem hidraulic deschis, unde arborele cotit de la motor pune în funcțiune pompa hidraulică cu roți dințate. Indeferent de turațiile la motor, singura supapă de la pompă trebuie să asigure în mod stabil un volum continuu de ulei, care se duce la sistemul de direcție. Astfel se petrece asigurarea efectivă a siguranței sistemului de direcție. Uleiul hidraulic, pe de altă parte, curge în partea din spate a șasiului, ocolind supapa și, prin intermediul distribuitorului, alimentează utilajul agricol, care este conectat la rezervorul de ulei al ridicătorului sau supapa de ieșire hidraulică. Tot uleiul folosit sau nefolosit se scurge prin contur înapoi în rezervor pentru a efectua din nou circulația. Astfel de sistem hidraulic de ungere, care lucrează printr-o circulare continuuă, acționată de pompa cu roți dințate și este numit sistem hidraulic deschis.

Presiunea sistemului hidraulic deschis la tractoarele seriei TE atinge 18MPa, debitul poate fi de 2 feluri – 24 și 36 litri/min, în dependență de tipul lucrărilor. Sistemul dat asigură prioritatea sistemul de direcție cu ajutorul mono-supapei. La fel acest sistem are o structură mult mai simplă, satisfăcînd efectuarea unei singure operații fără întreruperi, ceea ce diminuează cheltuielile și majorează siguranța.

Pentru asigurarea protecției în condițiile de livadă, tractoarele pot fi dotate cu cabină comodă, aranjarea logică și ergonomică a manetelor și organelor de dirijare în interiorul acesteia.

O singură pompă hidraulică.

Mono-supapă stabilă.

Este accesibil un rezervor cu volum mare pentru uleiul hidraulic.

Lucrări de transportare

Diferite variante a ieșirilor hidraulice:

  • Ieșire hidraulică cu 2 contururi + ieșire hidraulică cu-n singur contur;
  • Ieșire hidraulică cu-n singur contur în completarea standard.

Consumatorii pot face alegerea în dependență de necesitățile lor. Ieșirea hidraulică cu-n singur contur se folosește la lucrări de transportare, pentru a facilita descărcarea unei remorci. Ieșirea hidraulică cu 2 contururi prevede agregarea ușoară a diferitelor utilaje hidraulice pentru efectuarea lucrărilor cu acestea. În dotarea standard este prevăzut și filtru hidraulic pentru asigurarea curățeniei pompei, supapei și a cilindrilor. Cuplele de conectare hidraulică sunt de tip conectare rapidă, permițînd ușor și comod de conectat diferite utilaje și asigurînd lucrul curat, fără de scurgeri de ulei.

Filtru hidraulic

Cupla ieșirii hidraulice cu 2 contururi cu conectare rapidă și cupla ieșirii hidraulice cu-n singur contur cu conectare rapidă.

Optimizarea structurei țevilor de ulei.
Inel de etanșare cu simmering în formă de con sub un unghi de 240.

Lucrări în livadă

Operatorul alege viteza optimală la turația APP-ului în concordanță cu situația reală. Spre exemplu, la lucrările de erbicidare, efectuate cu utialeje mari și grele se alege un regim scăzut de viteză, iar la lucrările de cosit – regim înalt de viteză pentru a mări efectivitatea lucrării.

Ecartamentul reglabil al roților din spate se efectuează în diapazonul de 960-1460 mm, în dependență de cerințele diferitelor lucrări agricole. Reglarea o poate efectua un singur om cu-n complet de instrumente obișnuite.

Parametri și configurație

Tractor Lovol 254

Specificații tehnice Unit.de măsură 254
Motor   KM385BT
Tipul   Cu răcire lichidă
Puterea CP(kW) 25(18.8)
Puterea APP CP(kW) 24.4(17.9)
Turația nominală rot/min 2200
Consumul specific de combustibil g/kW·h ≤278
Modul de pornire   electric
Volumul rezervorului de motorină litri 29
Sistemul electric    
Priza pentru remorcă   Priză cu 7 ieșiri
Sistemul hidraulic    
Tipul   deschisă, separată
Transmisia    
Ambreiajul   Cu-n disc, uscat, închis
Cutia de viteze   8+2
Sistemul de direcție   Hidraulică, cu cilindru amplasat pe centru
Formula la roți   4×4
APP    
Tipul   Pe spate
Viteza rot/min 540, 1000
Parametrii arborelui de ieșire   φ35, 8 caneluri
Ridicătorul din spate    
Tipul   Prinderea în 3 puncte
Capacitatea de ridicare la 610 mm kN 5.2
Forța de tracțiune kN 6.3
Dimensiunile de gabarit și greutatea    
Lungimea (fără contragreutăți) mm 3210
Înălțimea (pînă la toba de eșapament) mm 1860
lățimea mm 1475
Greutatea (fără contragreutăți) kg 1400
Ampatamentul mm 1639
Ecartamentul roților din față mm 960, 980, 1003, 1059, 1179, 1243
Ecartamentul roților din spate mm 960~1460
Garda la sol mm 350
Dimensiunile anvelopelor din față   6.0-16
Dimensiunile anvelopelor din spate   9.5-24/8.3-24
Altele   Fără cabină (ROPS)
  Frînă pneumatică
  Contragreutăți față
  Greutăți adiționale pe spate

Lasă-ți contactele Dvs

si va vom contacta