Tractoare din seria TB (Lovol 454, Lovol 504, Lovol 604, Lovol 754) se caracterizează prin comoditate, multifuncționalitate, eficacitate și calitate înaltă. Ele vă oferă o nouă experiență de lucru.
La baza responsabilității companiei LOVOL și a încrederii dvs., tractoarele LOVOL sunt cel mai de încredere, sigur și cel mai bun ajutor al dvs. care vă pot rezolva problemele.
Echipa tehnică LOVOL a implementat noul design al cabinei: trapa superioară de aer în acoperișul cabinei, ermeticitatea și spațiul de operare de prima clasă, interiorul elegant, scaunul și volanul reglabil, noul panou de bord, farurile LED, realizînd în întregime un tractor mult mai modern și dinamic, precum și ridicînd nivelul de siguranță al acestuia.
Tractoare seria TB (Lovol 454, Lovol 504, Lovol 604, Lovol 754) are cel mai nou și de ultimă oră stil, dotat cu o cabină integră cu platforma podelei nedemontabilă de restul cabinei, ceea ce a crescut nivelul de siguranță, capacitatea portantă și ermeticitatea; capota cu partea din față mai lată decît cea de lîngă cabină îmbunătățește vizibilitatea frontală.
Modelele tractoarelor Lovol seriei TB (45-75 c.p.) includ diverse design-uri ale cabinei, această diversitate se datorează solicitărilor diferite ale clienților: Modelele ROPS și modelele cu cabină combină un design ergonomic în formă de arc, putînd fi dotate cu condiționer sau simplu încălzitor ș.a. configurații, pentru a vă oferi un loc de operare cît mai spațios, sigur și confortabil.
Lățimea interioară a cabinei este de 125 cm, pe cînd intervalul dintre volan și speteaza scaunului este mare, atingînd cifra de 85 cm.
Seria TB utilizează un motor Diesel cu 4 cilindri în linie, care are un diapazon larg de putere 35-70 CP, un consum foarte mic de combustibil 245 g/kW x oră, precum și un moment de rotație mult prea înalt 155-245 N x m la APP, ceea ce face ca efectuarea lucrărilor să fie cît mai efectivă cu chetuieli cît mai mici de energo- resurse. Au fost certificate cu certificat de conformitate ecologică EPA și certificat EURO III.
Rezerva mare a momentului de rotație
Rezerva momentului de rotație la motor a atins 25%, ceea ce vă poate oferi un moment de rotație necesar la lucrări de tracțiune pentru a depăși rezistența solului fără schimbarea deasă a vitezelor și efectuarea lucrărilor mult mai efectiv.
Mecanism de schimbare a vitezelor de tip suveică 8+8
8+8 poziții sunt dirijate prin 3 leviere de viteze.
Cutia de viteze 12+12
Distribuirea rațională a vitezelor
Prin intermediul unei alegeri corecte a vitezei de lucru la tractor se obține nu numai o bună productivitate și efectivitate economică, ci și o prelungire a termenului de exploatare. În timpul cînd tractorul este în lucru, nu se admite ca acesta să fie des suprasolicitat, din cauza că motorul are o anumită rezervă de putere. Viteza de lucru a tractorului în cîmp trebuie să fie aleasă în așa mod, încît motorul să lucreze sub o solicitare de aproximativ 80%. Astfel de solicitare garantează un termen îndelungat de exploatare.
Tractoarele seriei TB (Lovol 454, Lovol 504, Lovol 604, Lovol 754) sunt dotate cu filtru de aer în două trepte de tip uscat, deținînd o efectivitate înaltă de filtrare cu o simplă și ușoară deservire tehnică. Aceasta nu numai a mărit siguranța motorului și efectivitatea consumului de combustibil, ci a dus la economisirea timpului și cheltuielilor pentru întreținere.
Se utilizează tehnologia de injectare directă în cilindru, cu arderea totală, la un consum specific de combustibil motorul produce o putere mare.
Motorul este dotat cu instalație de pornire cu incadescență (bujii) astfel îi este asigurată pornirea pe timp de iarnă, la o temperatură de -15 C.
Filtru are 2 trepte de filtrare:
Curățarea și schimbarea elementelor de filtrare are loc la un interval de timp descris în manualul de exploatare, în timpul efectuării deservirilor tehnice. În spatele filtrului se află un senzor de presiune cu semnal color de preîntîmpinare, care servește la atenționarea curățirii necesare a filtrului. Întreg procesul de mentenață este simplu și comod, care nu necesită careva instrumente speciale.
Tractoarele seriei TB au o construcție optimală cu o structură integrată, au o capacitate portantă mult mai mare, execută mult mai ușor operațiunile cu ambreiajul și de tractare. Ele pot fi, de asemenea, echipate cu utilaje pe spate sau frontale, precum ar fi încărcătoare frontale.
Structura transmisiei cu roti dințate de tip hipeboloid asigură o bună impermeabilitate și capacitate de lucru, diminuînd la minim cheltuielile de întreținere, corespunzînd necesităților de efectuare a lucrărilor zilnice.
Cilindrul hidraulic central cu acționare dublă are un control mult mai flexibil;
garda la sol a devenit mai mare, ceea ce a asigurat o bună capacitate de trecere,
chiar și pe un teren cu-n relief mai pronunțat.
Puntea din spate sigură cu o forță mare de transmisie
Puntea din spate LOVOL – reductor planetar
Toate tractoarele seriei TB utilizează această punte din spate cu recutor planetar, diferențial și frînă de tip umedă, care se caracterizează printr-o capacitate de lucru înaltă, stabilitate și siguranță. La condiții de exploatare normale, nu este nevoie de o deservire tehnică, puntea fiind sigură și de încredere.
Blocarea diferențialului asigură o forță de mișcare mult mai stabilă
Pedala de blocare a diferențialului se află în partea dreaptă, în cabină, pentru comoditateea apăsării acesteia de către operator în timpul eliberării pedalei de ambreiaj; iar atunci cînd forțele de mișcare din ambele părți ale punții devin uniforme, pedala se deblochează automat, deblocînd diferențialul. La deraparea roților, blocarea diferențialului garantează că forțele de mișcare se distribuie uniform la ambele roți, ceea ce a mărit la maximum forța de tracțiune, permițînd deplasare pe orice tip de sol, în orice condiții.
Tractoarele seriei TB sunt dotate cu-n APP cu 2 viteze.
Operatorul alege viteza optimală la arborele prizei de putere (APP) în dependență de tipul utilajului agricol.
APP-ul la tractoarele LOVOL este acționat prin discuri.
Modelele cu ecartament îngust din seria TB au o bună capacitate de trecere și se pot încadra perfect în livezi și vii, întrucît șasiurile acestora au fost proiectate pentru livezi și vii intensive. Lățimea minima este de doar 1400 mm. Iar gama de tractoare este bogată, puteți allege tractoare de 45, 50, 60 și 75 CP, în dependență de necesitățile și posibilitățile dvs.
Tractoarele seriei TB (Lovol 454, Lovol 504, Lovol 604 si Lovol 754) sunt echipate în completarea standard cu o bară de remorcare cu grosimea de 25 mm, precum și este accesibilă optional o bară de remorcare ranforsată cu grosimea de 36 mm, care este executat dintr-un oțel de calitate înaltă cu utilizarea unei tehnologii stricte de prelucrare termică. Bara de remorcare ranforsată poate să reziste la o forță de tracțiune mare și un moment de rotație înalt în timpul remorcării unui utilaj tractat.
Poziția cuplei de remorcare se schimbă sus și jos, pentru a nu bloca accesul la APP, ceea ce a îmbunătățit considerabil comoditatea la agregarea utilajelor tractate cu acționare la APP.
Tractoare Lovol TB 454, TB 504, TB 604 si TB 754 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Unit.măs | TB454 | TB504 | TB604 | TB754 | ||
Motorul | A495 | A498 | A4K41T | A4K43T75 | ||
Puterea nominală a motorului *”ISO TR14396-R120 ECE” | CP/kW | 45/33.1 | 50/36.8 | 60/44 | 75/55 | |
Tipul | 4-cilindri, Diesel | |||||
Turațiile nominale | rpm | 2400 | 2400 | 2400 | 2400 | |
Momentul max. de rotație / turație | Nm | >170 | >180 | >235 | >260 | |
Puterea nominală APP | kW | 28.1 | 31.2 | 37.5 | 46.8 | |
Volumul motorului | ltr | 2.977 | 3.168 | 4.087 | 4.320 | |
Volumul rezervorului de combustibil | ltr | 42 / a 3-a generație – 60 | 75 | |||
Transmisia | ||||||
Ambreiaj dublu, uscat (disc ceramic) | in. | 10 | 10 | 10 sau 11 | 10 sau 11 | |
8F + 8R schimb. transmisiilor cu sincroni de tip suveică | о | о | о | о | ||
12F + 12R schimb. transmis. cu sincroni de tip suveică | • | • | • | • | ||
Diapazonul de viteze | km/h | 8F+4R/8F+8R/12F+12R: înainte (2.46-34.78)/ înapoi (2.15-30.49) ; 16F+8R: înainte (0.37-34.78)/ înapoi (0.55-12.1) | ||||
Blocarea diferențialului | • | • | • | • | ||
APP cu 2 viteze: 540/1000 rot./min | • | • | • | • | ||
Frînă | ||||||
Tipul | Cu disc umed | |||||
Frîna de mînă | mecanică | |||||
Acționarea pneumatică a frînei la remorcă | о | о | о | о | ||
Puntea din față | ||||||
Cu formula la roți 4X4 | • | • | • | • | ||
Unghiul de cotire | grade | >40 | >40 | >40 | >40 | |
Raza de întoarcere fără frînă | m | 3.7 ±0.3 | 4.3 ±0.3 | |||
Raza de întoacere cu frînarea unilaterală din interior | m | 3.3 ±0.3 | 3.2 ±0.3 | |||
Ridicătorul hidraulic din spate | ||||||
Tipul | Dirijare forțată și poziționată | |||||
Sistem de suspendare în 3 puncte de categoria I | • | • | • | о | ||
Sistem de suspendare în 3 puncte de categoria II | о | о | о | • | ||
Debitul hidraulic | l/min | a 2-a generație – 30/a 3- a generație – 35 | a 2-a generație – 30/a 3- a generație – 35 | a 2-a generație – 30/a 3- a generație – 35 | a 3- a generație – 37 | |
Capacitatea de ridicare la distanța de 610 mm | kg | 830 | 910 | 1150 | 1500 | |
Cabina | ||||||
Construcție de protecție la răsturnare cu carcas (ROPS) | о | о | о | о | ||
Cabină cu cîmp de vizibilitate de 360 grade | • | • | • | • | ||
Dimensiuni de gabarit (LxBxH) | mm | 3980x1650x2130 | 4100x1795x2675 | |||
Condiționer | о | о | о | о | ||
Anvelope și greutate | ||||||
Anvelope față | Standard | 8.3-20 | 8.3-20 | 8.3-20 | 9.5-24 | |
Opțional | — | — | — | — | ||
Anvelope spate | Standard | 12.4-28 | 12.4-28 | 14.9-28 | 14.9-30 | |
Opțional | 14.9-24 | 14.9-24 | — | — | ||
Greutatea, fără cabină (ROPS) * | kg | 1965 | 1965 | 2190 | 2500 | |
Greutatea, cu cabină (САВ) * | kg | 2165 | 2165 | 2370 | 2630 | |
Greutăți adiționale (față/spate) | kg | • (150/60) | • (150/90) | • (150/90) | • (150/90) |
Manager: Andrian Novatchii
022 819 250
novatchii_a@agro.md
Moldova, Chisinau, str-la. Muncesti, 271/7
retele noastre de socializare
blog